piątek, 22 listopada 2013

nowy pomysł na cashback

Dzisiaj zauważyłam, że wyczerpałam już roczny limit cashbacku z Alior Sync. Zasmuciła mnie bardzo ta wiadomość, bo przecież zbliża się grudzień, czyli miesiąc największych zakupów w internecie. Nie mogłam dopuścić do siebie myśli, że nie będę mogła już dodatkowo zaoszczędzić na tych zakupach. Ale moje zmartwienie trwało tylko chwilę. Znalazłam bowiem rozwiązanie mojego problemu....

W przyszłym miesiącu zakładam konto w Alior Sync ... mojemu mężowi! 


Dla osób, które jeszcze nie korzystają z tej oferty w kilku zdaniach przybliżę korzyści z posiadania tego konta. Jest to jedna z wielu ofert banków, tzw. moneyback, czyli zwrot za zakupy. Alior Sync daje 5% zwrotu za zakupy w sieci (np. poprzez bardzo popularny serwis aukcyjny Allegro). Ta oferta jest ograniczona do maksymalnie 50 zł miesięcznie i 200 zł rocznie. Warunkiem uzyskania zwrotu jest zapewnienie wpływu na konto środków z tytułu wynagrodzenia, renty, stypendium etc. W naszym przypadku ograniczeniem przed założeniem wcześniej konta mężowy była właśnie niechęć do przelewania jego wynagrodzenia na nowe konto. Ale znalazłam obejście... Zgodnie z regulaminem cashback jest wypłacany pod warunkiem zapewnienia wyżej wymienionego wpływu na konto, ale warunek ten nie dotyczy miesiąca założenia konta!! Co oznacza, że jak w grudniu założymy konto, to będziemy mogli się cieszyć zwrotem za zakupy, nawet jeśli nie zapewnimy wymaganego wpływu na konto - a to jest dokładnie to, czego potrzebowałam! Konto jest darmowe, więc nie będziemy mieli z tego tytułu żadnych kosztów, a myślę, że sporo korzyści :)
Wszystkie zainteresowane osoby odsyłam bezpośrednio do wniosku o założenie konta. Można to zrobić przez internet w ciągu kilku minut, bez konieczności wychodzenia z domu. Do podpisania umowy potrzebne będzie jedynie zrealizowanie przelewu inicjującego z naszego konta w innym banku.

Proste? No pewnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz